ΣΥΜΦΩΝΑ με το ΙΑΒ (Internet Advertisers Bureau) στα €37 εκατομμύρια ανήρθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2012, κατά τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 21 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, εμφανίζοντας μικρή πτώση από τα €40 εκατ. που καταγράφησαν κατά το 1ο μισό του 2011. Σε επίπεδο 2ου τριμήνου, η επένδυση κινείται ελαφρώς πτωτικά, και σε κάθε περίπτωση καταγράφει μικρότερες απώλειες από το 1ο τρίμηνο, κυρίως ωθούμενη από την πτώση των επενδύσεων στο display από Τηλεπικοινωνίες και FMCG’s και εξισσοροπούμενη από άνοδο των επενδύσεων στο Χρηματοοικονομικό τομέα. Σε ενα τρίμηνο που χαρακτηρίστηκε από έντονες επισφάλειες σε πολιτικό και μακρο-οικονομικό επίπεδο, όπου η συνολική διαφημιστική δαπάνη συμπιέστηκε ακόμη περισσότερο, το online display advertising διατήρησε τις απώλειες σε χαμηλά επίπεδα. Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
Αθήνα
Αρχαιοανθρωπολογία
Αρχαιολογία
Αρχιτεκτονική
Ασκληπιείο
Βία
Βιβλίο
Γαστρονομία
Δικαιώματα
Δράσεις
Εικαστικά
Επιστήμη
Εσωτερισμός
Ευχή
Θέατρο
Θεσσαλονίκη
Ιστορία
Κινηματογράφος
Κοινωνία
Κόσμος
Κριτική
Λόγος
Μουσική
Οικογένεια
Οικονομία
Παιδεία
Πατρίδα
Περιβάλλον
Πολιτική
Πρόσφυγες
Προσωπικότητες
Τεχνολογία
Τόποι
Φιλοσοφία
Φύλο
Φωτογραφία
Χορός
Χρόνος
Ψυχολογία
blogging
DESIGN
ENGLISH
MEDIA
VIDEO
Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012
ΙΑΒ | Στα €37 εκατ. η ονομαστική διαφημιστική δαπάνη του 1ου εξαμήνου 2012
ΣΥΜΦΩΝΑ με το ΙΑΒ (Internet Advertisers Bureau) στα €37 εκατομμύρια ανήρθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2012, κατά τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 21 διαδικτυακούς εκδότες και digital ad networks, εμφανίζοντας μικρή πτώση από τα €40 εκατ. που καταγράφησαν κατά το 1ο μισό του 2011. Σε επίπεδο 2ου τριμήνου, η επένδυση κινείται ελαφρώς πτωτικά, και σε κάθε περίπτωση καταγράφει μικρότερες απώλειες από το 1ο τρίμηνο, κυρίως ωθούμενη από την πτώση των επενδύσεων στο display από Τηλεπικοινωνίες και FMCG’s και εξισσοροπούμενη από άνοδο των επενδύσεων στο Χρηματοοικονομικό τομέα. Σε ενα τρίμηνο που χαρακτηρίστηκε από έντονες επισφάλειες σε πολιτικό και μακρο-οικονομικό επίπεδο, όπου η συνολική διαφημιστική δαπάνη συμπιέστηκε ακόμη περισσότερο, το online display advertising διατήρησε τις απώλειες σε χαμηλά επίπεδα. Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου